Наше видання поспілкувалися з Любою Кан – тренерка, громадська діячка, випускниця навчальних програм ІСКМ, голова правління Олександрійського гендерного інформаційного центру (Кіровоградська область) про виклики та можливості в період пандемії, як працюють, проводять заходи тощо.
Наша громадська організація «Олександрійський гендерний інформаційний центр» пережила важкі часи, приблизно рік у нас не складалися проєкти, потім почався карантин і проєктна діяльність взагалі затихла. І ми почали проходити різноманітні навчання, одна тема, інша і поступово розпочали писати проєкти. На сьогодні у нас 5 проєктів. І це один із основних аргументів, що ми все- таки опанували діджитал-інструменти, навчилися.
Не побоялися створювати, писати тощо. Ми дякуємо і команді ІСКМ, оскільки також навчили, ваш тренінг з діджиталізації був першим, де отримали знання та досвід. У всіх наших проєктах сьогодні використовується якийсь ресурс для спілкування з клієнтами. Це Telegram або Viber чати. Це як підкріплення діяльності, тому що ми обговорюємо необхідні моменти. Цільова аудиторія наша – це сільські жінки. І заради них ми намагаємося створювати нові можливості, для їхньої фінансової, економічної діяльності, щоб їх почули.
Сьогодні, в епоху інформаційного буму, викликів коронавірусу, неможливо проводити всі заходи офлайн. Тому, ми були змушені перейти в онлайн. Але щоб працювати ефективно, необхідно володіти навичками, аби мати можливість спілкуватися з цільовою аудиторією в режимі онлайн. У нас був досвід в одному проєкті створення подкастів. Так би мовити, розмова з нашими учасниками була переведена в режим звуку. Ми розмістили цей подкаст на цифрових ресурсах. Це був цікавий досвід. По-перше, сам запис приносить задоволення. Також, розширюється діяльність організації, тому що цей продукт, створений нами, слухають, без перебільшення, в усіх куточках світу. Адже це дуже доступний ресурс. Це дуже круто, що діджитал-технології дозволяють нам бути відомими. Коли ми переглядаємо статистику, то дуже тішимося з цифр та місць, де нас слухають. Цей факт і надихає надалі робити щось нове. Можна нікуди не виїжджаючи тримати зв’язок із своєю цільовою аудиторією, реалізовувати різноманітні проєкти в різних куточках України.
Матеріал взято із “НДО-Інформ” №2(61), 2021