• Соціальні мережі у діяльності громадських активістів

    • 15.02.2021
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 632
    • Роздрукувати

    Для чого соціальні мережі громадському активісту? Саме соціальні мережі виступають тим містком, що дозволяє тримати контакт зі своєю аудиторією, завчасно інформувати та використовувати платформи як портфоліо громадської активності за відсутності сайту. Можна визначити декілька варіантів важливості соціальних мереж у житті громадського активіста: поширення інформації про власну діяльність; комунікація з цільовою групою; залучення ресурсів (людські, фінансові, інформаційні); проведення опитувань, досліджень; освітня діяльність.

    Опираючись на динаміку розвитку сучасного Інтернет простору, – окреслюється ієрархія цифрових потреб, що визначається діджитал ресурсами, які мають найбільшу кількість користувачів, соціальний вплив та підтримку соціальних зв’язків, це:

    • Email (електронні пошти);
    • Соціальні мережі Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin;
    • Відео хостинг YouTube
    • Інші соціальні мережі

    Важливим аспектом є прив’язка інтернет ресурсів до сайту. Оскільки соціальні мережі стрімко увійшли у наше повсякденне і професійне життя, варто чітко усвідомлювати переваги соціальних мереж, для переосмислення важливості використання їх у своїй діяльності:

    • Спосіб органічного розширення списку розсилки.
    • Можливість отримати зворотній зв’язок.
    • Підвищення пошукової оптимізації.
    • Посилення впливу.
    • Розбудова спільноти зацікавлених сторін.
    • Довіра та лояльність.
    • «Сток» корисної інформації.
    • Допомога у вирішенні проблеми цільової групи.

     

    WoW ефект активності соціальних медіа.

    Ефективне використання соціальних медіа має базуватися на кінцевому результаті, який відповідає «WoW ефекту». Тобто підготовка інформаційного повідомлення з обдумуванням логічних зв’язків між змістом і його візуальним підкріпленням, аби бути найбільш цікавим для користувача соціальних медіа.

    Як виміряти WoW ефект:

    • Рівень інформування аудиторії;
    • Формування думки певної аудиторії;
    • Мобілізація аудиторії на певні дії;
    • Зміна поведінки аудиторії.

     

    У ситуаціях, коли регулярно створюється інформаційний матеріал, але немає фідбеку варто здійснити аналіз і зрозуміти чому відсутня реакція людей. Можна виокремити декілька причин, які так чи інакше впливають на низьку конверсію:

    • В обраному каналі для комунікації немає «вашої людини», тобто ви обрали платформу, де ваша аудиторій вкрай рідко буває, або взагалі відсутня. Для цього варто аналізувати, на яких платформах частіше зосереджена активність мешканців вашої громади.
    • Невдалий контент – відсутні «біль» чи «користь» у публікації, не актуальна інформація, немає логічного зв’язку між візуальним рядом та текстом, невдало підібрана картинка чи відео тощо.
    • Спам – надмірний постинг у соціальних мережах вважається спамом, який не тільки блокується самою соціальною мережею, але й ігнорується людьми, у стрічках новин яких він з’являється. Через надмірну кількість публікацій людина може просто відписатися від вас. Оптимальна кількість 1-3 публікації на день.
    • Відсутній тон голосу – відсутня ваша думка, ваш аналіз на ситуацію, немає емоційного зв’язку з цільовою аудиторією.
    • Складна мова копірайту – складний текст, насичений термінали важко сприймається аудиторією. Тому варто писати про складні речі простою мовою, з емоційним забарвленням, супроводженням емодзі та влучними хештегами.
    • Аудиторія сторінки 200 підписників – «це нормально» – ні, треба рухатися вперед і збільшувати аудиторію, які мають налічувати саме цільові люди. Набрати кількість підписників аби була – не дасть результату, реакцій буде мало.
    • Не використовувати можливості рекламного кабінету Ads Manager. Хочете збільшувати вплив і аудиторію – використовуйте рекламні публікації. Так, це затратно! Але ви пришвидшите зростання кількості охоплених людей і соціальний вплив вашої діяльності.

     

    Важливо прагнути до «інсайту» прозріння, раптове усвідомлення. Вчасно зрозумівши сутність своєї публічної активності, ви зрозумієте свою цільову аудиторію, куди і як вам варто рухатися. І тут варто виділити три правила ефективності у соціальних медіа:

    • Створити свій яскравий образ.
    • Доступна і зрозуміла мова комунікації.
    • Корисність, доступність, інформативність, інтерактивність.

     

    Резюмуючи, ви маєте закохати «свою людину» у вашу діяльність і все, що з нею пов’язано. Досягти цього можна поступово з допомогою 7 кроків до серця цільової аудиторії:

    • Недовіра, початок. У будь-якому проєкті, коли ви починаєте запускати нову інформаційну кампанію, завжди буде якийсь бар’єр. Це той етап, коли ви спокійно можете розповідати про свою інформаційну кампанію.
    • Сумніви. Вам треба достукатися до серця користувача, підписника або читача. Він бачить ваші постійні пости та думає: «цікаво, а чом би й ні?»
    • Сумісність. Контентна сумісність – коли читач думає, що ваші пости це не лише ок, але й починає їх лайкати. Він має розуміти, що «ось це його», що йому це подобається.
    • Зацікавленість. Коли людина зацікавлюється вашим контентом, вашим наповненням та думає, що, наприклад, буде й надалі дивитися ваші ролики чи читати ваші публікації.
    • Лояльність. Ваші інформаційні кампанії, ваш продукт, подобаються вашому читачу, і він починає про неї комусь розповідати, починає діяти мінімальне «сарафанне радіо».
    • Довіра, авторитетність. Це коли ваш читач хоче з вами співпрацювати, розглядає як партнера, якщо дивитися вже по організаціях та проєктах.
    • Фанатизм. У всіх є якісь улюблені Facebook-сторінки партнерів/не партнерів, можливо конкурентів, яких ви проглядаєте, на яких ви рівняєтесь. Якщо не буде результату “фанатизму” від вашої цільової аудиторії, то інші люди взагалі не будуть на це реагувати, і ваша інформаційна кампанія буде потрібна лише вам [14].

     

    До загальні правила діяльності у соціальних мережах можна віднести важливість використання власного брендингу, активізація аудиторії за рахунок звернень для початку обговорень, оригінальний візуальний контент завдяки якому можна сформувати своє «обличчя» для соціальних мереж, і на останок варто коментувати і давати свою особисту думку до всього чим ділитеся у соціальних мережах.

    Соціальна мережа Facebook та які можливості вона відкриває для громадського сектору.

    Фейсбук (англ. Facebook) – найбільша у світі соціальна мережа, що почала працювати 4 лютого 2004 року як мережа для студентів деяких американських університетів. Засновником та головою сервісу є Марк Цукерберг. За даними Alexa, сайт facebook.com посідає за відвідуваністю 3-тє місце у світі. Станом на липень 2016 року кількість користувачів становила 1,7 млрд, з яких 1,1 млрд відвідує свої акаунти щодня. Кількість українських користувачів станом на травень 2014 року становила близько 6 млн. 30 червня 2017 року кількість користувачів досягла 2 млрд осіб у всьому світі, в Україні 10 млн осіб. Алгоритм формування стрічки новин у Facebook – це принцип, завдяки якому соцмережа вирішує, які дописи користувач побачить у своїй стрічці та в якому порядку. З 2018 року алгоритм постійно оновлюється, а Facebook посилено намагається підвищити цінність і осмисленість часу, який користувачі проводять у соціальній мережі. Але у 2020 році Facebook вирішив зосередитися на тому, щоби зробити свою платформу більш відкритою для користувачів і дати людям більше прямого контролю над тим, що вони бачать у новинній стрічці. Наприклад, Facebook провів численні опитування, збираючи дані та думки безпосередньо від користувачів – що їм цікаво, а що ні.

    Особливості Facebook-сторінки

    Кожна громадська організація, заклад культури чи освіти повинні мати свою сторінку у соціальній мережі. Це соціальне відображення вашої діяльності, формує довіру та спонукає слідкувати за вами. В чому переваги Facebook сторінки – міжнародність та унікальна відвідуваність: щодня цю соціальну мережу використовують понад 1 млрд користувачів. Портрет аудиторії Facebook дуже широкий і охоплює фахівців із багатьох галузей.

    Кілька порад, які допоможуть збільшити органічне охоплення:

    • Працюйте з вашими сторінками так, щоб мінімізувати негативні відгуки від користувачів, перевіряйте достовірність вашого контенту, і двічі перевіряйте посилання, які ви хочете запостити.
    • Створюйте контент, який підштовхне користувачів до позитивного фідбеку (коментарі, лайки, реакції, які тепер мають свою вагу і трохи більше впливають на Алгоритм).
    • Публікуйте контент, який збільшує залучення і час, витрачений на його споживання, особливо варто приділити увагу відео-контенту.
    • Публікуйте контент, який викликає емоції і бажання поділитися, клікнути на посилання, фотографію, відео і тощо.

     

    Особливості Facebook групи

    Facebook-групи можуть бути ефективним способом об’єднання людей навколо конкретної теми. Вони отримують більше залучення і ростуть швидше, ніж Facebook- сторінки. Але їх складніше використовувати як інструмент просування, вони вимагають більше модерації користувацького контенту.

    Соціальна мережа Instagram та які можливості вона відкриває для громадського сектору

    Instagram (укр. Інстаграм) — соціальна мережа, що базується на обміні фотографіями, дозволяє користувачам робити фотографії, застосовувати до них фільтри, а також поширювати їх через свій сервіс і низку інших соціальних мереж. До переваг мережі можна віднести – користувачі Instagram не шкодують лайків і коментарів; Instagram дозволяє швидко знайти потрібну аудиторію і завоювати її довіру. Головне відповідати взаємністю; понад 60% користувачів заходять в мережу щодня; рівень взаємодії з брендами в Instagram в 10 разів вищий, ніж у Facebook.Але є й свої недоліки – необхідність виготовлення якісного візуалу; неклікабельні лінки, обмежена кількість знаків (до 2200) та хештегів (до 30).

    Аби закріпитися в мережі варто дотримуватися загальних правил:

    • створюйте оригінальний контент
    • взаємодійте з іншими, якщо хочете, щоб інші взаємодіяли з вами
    • реагуйте на кожен коментар та запитання
    • пам’ятайте про мережеву етику та безпеку
    • використовуйте інтерактивні посилання (на людину, сторінку)
    • використовуйте хештеги

     

    Особливості YouTube для громадського сектору

    YouTube (укр. Ютюб; від англ. you «ти, ви» + tube «труба» = «телик» (жарг. «телевізор») – популярний відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів. Є підрозділом компанії Google. Станом на серпень 2019 року YouTube є другим за відвідуваністю сайтом в Інтернеті. Користувачі можуть додавати, продивлятись і коментувати ті чи інші відеозаписи. Завдяки простоті та зручності використання, YouTube став одним із найпопулярніших місць для розміщення відеофайлів. Служба містить як професійні, так і аматорські відеозаписи, у тому числі відеоблоги.

    Організації громадянського суспільства можуть зареєструвати безкоштовний обліковий запис і отримувати спеціальні функції (https://socialimpact.youtube.com/). Створення каналу на YouTube є одним із можливостей соціального впливу і популяризації власної діяльності. Особливою перевагою каналу є доступ до безкоштовної фонотеки, аудіофайли якої ви можете додавати до ваших відео. YouTube дуже суворо ставиться до дотримання авторських прав, тому якщо у відео використана музика з порушенням авторських прав – вона видаляється. Декілька порушень можуть призвести до блокування всього каналу.

    Матеріал підготовлений в рамках проєкту “Інструменти розвитку місцевої активності в умовах кризи” , що реалізується Інститутом соціокультурного менеджменту за фінансової підтримки Black Sea Trust for Regional Cooperation a project of the German Marshall Fund

    Відповідальність за інформацію, наведену у матеріалі, несуть автори.

    Матеріал взятий з видання ІСКМ – Розвиток громадських ініціатив в епоху діджиталізації. Програма тренінгу. – за заг. ред. Абрамова Л.К. – Кропивницький: Інститут соціокультурного менеджменту (ІСКМ), 2020. – 74 с.

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Квітень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Травень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Червень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Липень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Серпень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Вересень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Жовтень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Найближчі події

Вiдео

Oops, something went wrong.

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA523052990000026008015106552

Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога