• Анна Орловська про точки опори під час кризи: лідерство, бренд і діджиталізацію*

    • 18.08.2020
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 270
    • Роздрукувати

    Анна Орловська, засновниця тренінгового центру “Мозаїка”, м. Олександрія, Кіровоградська область, soft skills (м’які навички) тренерка, менторка.

    Редакція: Як стати лідером думок на локальному рівні? Зокрема, за допомогою соціальних мереж?

    Анна Орловська: Масштаб не має значення. Щоб стати лідером потрібно дві речі. По-перше, мати ціль і уявляти як її досягнути. По-друге, вміти об’єднувати людей навколо себе для втілення цієї цілі. Кожен може стати лідером, але багатьом комфортніше бути веденими, а не вести самим. Також, на мою думку, хороший лідер характеризується тим, що відповідає за результат, постійно вчиться і надихає власним прикладом. Тепер про лідера думок. Він має системно, публічно, висловлювати свою позицію і залучати людей до досягнення цілі через ЗМІ та соціальні мережі. Залежно від характеру цілі лідер повинен визначити свою аудиторію, зрозуміти її мову та вибрати найзручніші канали. Наприклад, я бажаю розвивати soft skills у підлітків. Для прямої комунікації обираю Instagram або Likee. Але якщо мені потрібно продати Курс 10 Soft skills “Прокачка”, то насамперед я рекламую його у Facebook та Viber, адже їх читають батьки, які приймають рішення про придбання курсу.

    Редакція: Як громадському активісту створити персональний бренд? І як створити бренд для ГО? Чому це актуально?

    Анна Орловська: У кожного є персональний бренд, незалежно від того, чи займаєтеся ви його розвитком, чи ні. Бренд – це те, що про вас говорять інші. До речі, багато людей говорять саме те, що ви їм кажете. Тому починати розвиток персонального бренду слід із відповідей на питання “Хто я?”, “Навіщо мені бренд?”. Людина-бренд завжди знає хто вона і використовує свій бренд для досягнення особистих цілей. Адже сильний персональний бренд допомагає отримати додаткові можливості, прискоритися, підвищує власну цінність і ціну, допомагає впливати на розв’язання проблемних ситуацій, виділяє на фоні конкурентів.

    Щоб створити бренд потрібно кількість комунікацій помножити на свої експертні ролі, соціальні і яскраві особисті риси. Те ж саме стосується ГО та будь-якої іншої організації. Визначайте ролі, що хочете позиціонувати і невтомно доносьте їх. Саме поєднання експертних ролей, соціальних і персональних чи командних особистих рис робитиме бренд унікальним. Також щоб впливати на те, що про вас говорять сегментуйте оточення, голосно заявляйте про свої ролі і компетенції, знайдіть наставників, спілкуйтеся, вчіться і навчайте, експерементуйте. Пам’ятайте, що хороший організаційний бренд викликає довіру, дорожче коштує, об’єднує прихильників. На практиці рекомендую починати з публікації 9 основних постів (знайомство, представлення продуктів, роз’яснення як скористатися, як замовити, обрати, відгуки, яку користь надаєте). Потім запускайте просування серед знайомих і лише за цим рекламу. У Facebook групі MozaikaStudy я детальніше розповідаю як розвивати персональний бренд крок за кроком. Приєднуйтеся якщо готові вчитися та діяти.

    Редакція: Соціальне підприємство Тренінговий центр «Мозаїка» – яка його мета, що дає Олександрії, чи охоплює інші населені пункти? Що цікавого пропонує і чи доступно?

    Анна Орловська: Місія “Мозаїки” звучить так: розкриваємо потенціал на максимум і надихнути кожного клієнта на розвиток. Спеціалізується тренінговий центр на розвитку soft skills, навичок майбутнього, організаційному і особистому розвитку. Цільовою аудиторією є підлітки, жінки, малі підприємці і громадські активісти.

    Якщо ви запитаєте чому тренінговий центр “Мозаїка” сфокусована на розвитку soft skills, я відповім, що ще навчаючись у Інституті лідерства та управління УКУ дослідила, що “прокачка” soft skills – це страховка від бідності та ключ до успішної самореалізації. В однаковій мірі ця теза стосується і досвідчених спеціалістів, і молоді, яка тільки визначається з професією. Soft skills допомагають адаптуватися до змін у сьогоднішньому, непередбаченому світі і зробити так, щоб професіонал із розвинутими hard skills раптом не опинився без роботи просто тому, що не встиг вчасно переорієнтуватися. А молодь, що стоїть перед вибором професії, сфокусувавшись на розвитку затребуваних у майбутньому навичок, зможе успішно самореалізувалася і не залишиться безробітною через автоматизацію. Наживо ми працюємо у Олександрії Кіровоградської області, але всі освітні продукти плануємо виводити онлайн. Пропонуємо клієнтам тренінги з особистого та організаційного розвитку, консультації з профорієнтації, стратегічного розвитку, розробку креативних комунікаційних кампаній. Вартість кожного тренінгу або консультації в середньому складає 200- 250 грн. І за відгуками наших клієнтів ціна абсолютно виправдана. До речі, багато рекомендацій з розвитку тої чи іншої навички можна знайти у соціальних мережах на наших сторінках: Тренінговий центр “Мозаїка” або instagram.com/mozaikastudy. Підписуйтеся самі і рекомендуйте знайомим!

    Редакція: Як видозмінилася робота громадських активістів під час пандемії щодо того, з якими труднощами зіткнулися, які нові методи апробували для підтримки діяльності в умовах карантину, яких успіхів вдалося досягти?

    Анна Орловська: Наша команда планувала запустити Курс 10 SOFT SKILLS “Прокачка” у березні 2020 року, але через пандемію ми відклали запуск до осені. Звісно можна було б розпочати навчання у Zoom форматі, але це наш новий освітній курс. Хочеться спочатку працювати з підлітками особисто, протестувати навчальну програму, отримати зворотній зв’язок, вдосконалити продукт і тільки потім запускати онлайн. Також більш чим на два місяці нам довелося скасувати всі живі тренінги. Команда “Мозаїки” прийняла рішення дочекатися послаблення карантину, бо онлайн не здатен повністю замінити офлайн освіту. З власного досвіду я знаю, що коли йде вебінар, то і тренеру, і учасникам для повноцінного “включення” та отримання результату потрібно докладати вдвічі більше зусиль. До того ж наша цільова аудиторія під час карантину була або перевантажена онлайн навчанням, або зайнята перелаштуванням робочих процесів. Тому, тренінговий центр “Мозаїка” використав карантин для розробки нових навчальних програм, запуску проєкту з розвитку персонального бренду. Я особисто запросила громадських лідерів і підприємців з усієї України приєднатися до групи MozaikaStudy щоб разом розвивати персональні і організаційні бренди. Наразі проєкт об’єднує 80 осіб із 15 областей. Десяток учасників активно взялися за розвиток своїх брендів і вийшли за рамки навчальної програми, почали експериментувати з форматами взаємодії з своєю цільовою аудиторією, діляться досвідом у групі та беруть участь у обговорені нових завдань.

    Щодо формату, то в нас майже нічого не змінилося. З моменту створення “Мозаїки” члени команди працюють дистанційно, документи разом редагуємо і зберігаємо на Google Drive, для комунікації використовуємо Facebook Messenger, маємо спільний чат команди і чат із Асоційованими членами. За потреби обговорити робочі питання традиційно використовуємо Google Meet. Думаю, завдяки вже наявному досвіду дистанційної роботи і гнучкому плануванню ми оминули більшість труднощів і з поганим Інтернетом у сільській місцевості, і з обмеженим доступом до громадського транспорту, і з переналаштуванням офлайн форматів у онлайн.

    Редакція: Які діджитал інструменти ви використовуєте у своїй роботі? Ваша особиста скарбничка в професійному користуванні.

    Анна Орловська: Повторюся, у щоденній роботі насамперед використовуємо Google інструменти: Gmail, диск, календар, відеодзвінки. Раніше я особисто ще використовувала Google Keep. Та після переходу на техніку Apple більша активно почала використовувати вбудовані списки з нагадуваннями і нотатки. З цікавості наразі тестую ще Todoist. Можливо, цей планувальник теж сподобається і “приживеться”. З початком карантину звісно додалися і нові інструменти. Наша команда почала активно використовувати Google Classroom і Zoom. Паралельно із збільшенням кількості проєктів для організації командної роботи плануємо опанувати Trello.

    Редакція: Яким чином діджиталізація сприяє розвитку демократії? Ваша експертна думка щодо розвитку демократичних процесів з допомогою діджитал-інструментів в умовах пандемії?

    Анна Орловська: Діджиталізація однозначно позитивно впливає на розвиток демократії, особливо в умовах карантину, коли масові зібрання заборонені і фізично небезпечні. Потужним інструментом впливу на демократичні процеси вважаю електронні петиції. З їх появою людям нарешті не потрібно збиратися особисто, щоб підписувати аркуш паперу. Натомість, мільйони можуть одночасно з’єднатись між собою через електронну пошту та додати свої імена до електронної петиції за лічені секунди. І, звісно, соціальні мережі, такі як Instagram, Facebook, Messenger, Viber, Telegram, WhatsApp – на мій погляд є «рушійною силою демократичних повстань». Наприклад, 27 березня я особисто брала участь у першому онлайн-мітинг «Ні – знищенню культури!». Виступали проти урізання бюджетного фінансування на галузь культури. Мітинг відбувся у форматі zoom-конференції. Близько 3,4 тисячі людей за оцінкою організаторів взяли участь лише через Facebook, понад 2,5 тисячі глядачів приєдналися у YouTube. Загалом, було зафіксовано близько 10 тисяч охочих долучитись до акції з усіх куточків України, але через технічні можливості одночасно брати участь у заході могли лише 1000 учасників, однак протягом онлайн-мітингу, що тривав близько півтори години, учасники змінювались. Як результат, завдяки такій онлайн активності громадян фінансування культури у 2020 році зменшать, але не так сильно, як планувалось. Тому, я переконана, що в умовах пандемії розвиток діджитал-інструментів стане ще актуальнішим. До речі, влада обіцяла запустити “Державу у смартфоні”. Саме час завершити реформу, адже завдяки зменшенню соціальних контактів, можна не лише запобігти ймовірній корупції, а й буквально врятувати життя людей.

    *Матеріал взятий з Бюлетню_НДО-Інформ_2020_1(58)  ст. 16-18.

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Грудень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Січень
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Лютий
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Березень
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Квітень
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Травень
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Червень
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Найближчі події

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA523052990000026008015106552

Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога