• Як покращити менеджмент інформації закладу культури та НДО

    • 13.03.2020
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 143
    • Роздрукувати

    Кожен день ми чуємо про нововведення, які спочатку просто лякають, але так чи інакше – ми маємо до них адаптуватися. Конкуренція в культурній і громадській сферах доволі стрімко росте. Потрібно модернізувати свою діяльність, ставати «діджитал», здобувати актуальні знання та розвивати нові навички.

    Ми зібрали для вас декілька порад з організації менеджменту інформації, які допоможуть триматися «на верхівці» динамічних змін.

    5 практичних порад як діяти в «інформаційному просторі»

     

    Порада #1. Цікавтеся сучасними дослідженнями з інформатизації суспільства.

    Порада #2. Занурюйтеся у розуміння ключових понять.

    Порада #3. Створюйте якісний контент на своїх Інтернет-ресурсах – наповнений, сучасний, різноманітний.

    Порада #4. Використовуйте діджитал-стратегії у процесі розвитку громади.

    Порада #5. Створюйте платформу поширення вашого контенту.

    Детальніше по кожній пораді: 

    5 практичних порад: діджиталізуємо громадський сектор

    «Час великих ідей»  або діджитал-план розвитку громади.

     

    З чого має починатися діджитал-розвиток громади?

    • Реалізація проекту картування громади і, як результат, – створення Google-карти громади;
    • Використання відео-редакторів і створення за їх допомогою презентаційних відео, відео-звітів заходів, репортажів та іншого відео-контенту;
    • Нагальна потреба у створенні сучасних сайтів будинку культури, бібліотеки, громадської організації тощо;
    • Налагодження роботи інформаційно-комунікаційного центру (ІКЦ) з діджиталізації громади на базі місцевого закладу культури;
    • Потреби ГО у ліцензованому програмному забезпеченні, дотримання правил охорони інтелектуальної власності в Інтернеті та безпеки персональних даних;
    • Комунікація з владою щодо підтримки діджитал-проектів громади – пропонуємо ідеї розвитку, представляємо проекти, залучаємо ресурси;
    • Створення ініціативної групи із створення контенту та його ефективного просування – при ГО чи закладі культури доречно створити команду, яка буде писати інформаційні матеріали, створювати відео та графіку, публікувати їх на сайтах і поширювати у соціальних мережах громади;
    • Глибше вивчення сучасної концепції «платформи», на базі якої зможуть функціонувати сайти громад та ГО, а управлінці та мешканці отримають доступ до інвестиційних е-інструментів розвитку та механізмів громадської участі. Звернути увагу на досвід платформ Gromada.org.ua, Dosvit та EGAP;
    • Використання платних сервісів реклами в соціальних мережах для поширення новин громади і збільшення аудиторії прихильників ії проектів;
    • Практичне втілення принципу “навчився сам – передай знання іншому”. Обмін досвідом з пройдених учасниками тренінгів з використанням ними цифрових засобів комунікації;
    • Вивчення принципів е-урядування та використання громадами сервісів е-демократії, що покликані зробити місцеву владу прозорою та підзвітною, а громади – озброєними публічними онлайн-інструментами такими як «звернення громадян», «відкритий бюджет», «кабінет городянина» та іншими;
    • Створення або удосконалення сторінок громади у соціальних мережах Facebook, Instagram (та інших за потребою), використання можливостей месенджера Viber для створення групових акаунтів і залучення різних категорій громади у комунікацію.

     

    101 ідея для діяльності закладу культури

     

    Заклад культури майданчик розвитку громади, на нашу думку, без заперечень. Звичайно, іноді зацікавленість громадян у відвідуванні цих закладів бажала б кращого та ще й монотонність планових заходів не привертає увагу. Але вихід є – необхідно “розфарбувати” наявні заходи аби вони підвищили зацікавленість відвідувачів і запровадити нові, що відповідають потребам та інтересам громади.

    Як же можна урізноманітнити діяльність закладів культури? Пропонуємо добірку цікавих ідей для урізноманітнення діяльності закладів культури:

    101 ідея для діяльності закладу культури – матеріал, актуальний і сьогодні

     

    Отже, варто бути в курсі всіх подій, хапати актуальні можливості навчання як очно (тренінги), так і заочно (вебінари). І головне – втілювати знання в практику.

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Липень
2020
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Серпень
2020
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Вересень
2020
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Жовтень
2020
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Листопад
2020
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Грудень
2020
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Січень
2020
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Найближчі події

Вiдео

Комунікативна зустріч с. Приютівка Кіровоградської обл.

Комунікативна зустріч смт. Нова Прага Кіровоградська обл.

Соціальна анімація на Херсонщині

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA853510050000026005501684800. Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога