• Можливості, які доступні кожному

    • 03.08.2016
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 3
    • Роздрукувати

    Сьогодення дивує швидким розвитком. Нещодавно компанія Майкрософт повідомила своїм користувачам, що створила вічний та безмежний USB-флеш-накопичувач. Потужний винахід, чи не так?! Потрібно йти у ногу з часом, бути  сучасним, створювати продукти та новини, що будуть цікаві буремному світу.

    Громадські організації як ніколи мають широке поле для розповсюдження своєї діяльності через соціальні мережі – які є  глобальною платформою громадської поінформованості та комунікації, а також інші медіа-інструменти.

    В чому ж полягає цифрова стратегія для громадської організації? Інтернет – аудиторія в Україні складає понад 21,8 млн. користувачів (дослідження Factum Group Ukraine). Цифрова стратегія – це ретельно сплановані дії для донесення інформації про діяльність вашої громадської організації до кожної окремої цільової аудиторії.  Цифрова стратегія включає соціальні мережі,  ваш веб-сайт,  залучення аудиторії і роботу над змістом повідомлень.

    Три камені в основі стратегії:

    • аудиторії, з якими ви працюєте;
    • цілі, які переслідує ваша організація;
    • засоби, що використовує організація он-лайн, щоб донести інформацію до аудиторії.

    Щодо першої стратегії, ми маємо чітко усвідомлювати та розуміти потреби цільової аудиторії, віднайти відповіді на наступні питання:  Яким чином люди використовують соціальні медіа? Як часто вони перевіряють профіль? Мова, якою вони читають вашу опубліковану інформацію? Яку інформацію вони шукають он-лайн? Кому вони довіряють?

    Інформація про вашу громадську організацію має зацікавлювати читачів, спонукати до дії, підтримки вашої діяльності та її поширенню. Місія вашої організації має надихати і вас,  і людей,  з якими ви працюєте.

    На які питання треба відповісти, аби сформувати місію:

    • Що робить наша організація і які послуги вона надає?
    • Для кого існує ваша організація?
    • Які потреби людей ми хочемо вирішити?
    • Що визначає наш успіх чи робить нас успішними?
    • Яким чином ми досягнемо успіху?

    Критерії успішної місії організації:

    • Відповідь на питання «як?». Як саме ваша організація покращує життя людей?
    • Унікальність.
    • Однозначність. Місія формується чітко, та трактується однозначно.
    • Легкість в запам’ятовуванні.
    • Реалістичність. Місія має відповідати тому, що виробите.
    • Говорить про переваги. Акцентує на унікальності ваших послуг.

    Як соціальні медіа можуть допомогти досягти підвищення обізнаності громади про вашу організацію або програму \ проект:

    • Роз’яснювальна кампанія щодо проблеми, яку ви долаєте у своїй роботі.
    • Нагадування людям про ту чи іншу подію \ анонси.
    • Збір інформації та проведення опитувань проте, що відбувається у громаді ( пов’язане з вашою роботою).
    • Публічна дискусія про розширення прав і можливостей людей з інвалідністю, ВПО, тощо.
    • Спілкування з журналістами, які пишуть на важливу для вас тематику.
    • Залучення потенційних або інформування наявних донорів.

    Секрети гарної історії «Storytelling» як потужний засіб привернути увагу до роботи,  яку веде ваша організація. Історії несуть емоції та інформацію, які переконують людей діяти. Ви можете зосередити зусилля всього на всього на двох історіях «кому ви допомагаєте?» та «історії успіху вашої організації». В основі гарної історії мають бути закладені п’ять наступних аспектів:

    • Зв’язок – діліться емоціями;
    • Зірка – поставте людину в центр оповіді;
    • Зміна – поясніть чітко, що треба змінити;
    • Завдання – тримайте в умі мету вашої роботи;
    • Заклик до дії – дайте читачеві \ слухачеві заклик до дії (що він \ вона має зробити?).

    Зробіть вашу історію дієвою, завжди завершуйте закликом до дії, створення позитивних змін.

    У процесі пошуку, створення та публікації цікавих історій можна звернутися до наступних порад: спілкуйтеся з членами вашої організації; запитуйте Волонтерів та Донорів; створіть Календар історій – він допоможе встановити дати,  в які треба шукати, публікувати і поширювати ідеї.

    Будьте активними у соціальних мережах, зокрема, – FACEBOOK.

    Facebook в Україні найбільш популярна соціальна мережа, яку можна використати в свою користь: 968 мільйонів активних щоденних користувачів в середньому; 844 мільйони активних щоденних користувачів через мобільні телефони. Понад 3,000,000 користувачів мережі є з України. Багато неурядових організацій використовують Facebook, щоб зв’язатися з місцевою і світовою аудиторією.

    Постає питання як привернути увагу користувачів до вашої соціальної сторінки, тому варто слідувати наступним порадам – у стрічці новин на Facebook будуть публікуватися новини з тих сторінок, інформація про які заповнена найбільш повно, і на яких регулярно поновлюється зміст; обкладинка має розповідати Історію; використовуйте інструмент “Highlight”, щоб найважливіші пости залишалися вгорі сторінки; плануйте свій контент; відповідайте на коментарі: залишайтесь на зв’язку.

    Якщо у вас є цікаві відео – не зволікайте, публікуйте в Уoutube. Популяризуйте свою громадську діяльність не лише завдяки друкованим публікаціям, але й за рахунок відео звіту з певної події.  YouTube — популярний відеохостинг, що надає послуги розміщення відеоматеріалів. Створіть свій youtube-канал, модернізуйте його зовнішній вигляд (інформація про організацію, логотип, коротка презентація), завантажуйте інформативні та актуальні відеоролики. YouTube «Сreator Аcademy» пропонує своїм користувачам цікаві та корисні відео-уроки про те, як зробити цікавий ролик, збільшити кількість переглядів та фоловерів.

    Тому, будьте завжди он-лайн, активно використовуйте можливості віртуального Інтернет – середовища і світ дізнається про вас.

    Використані джерела:
    Стаття Марини Говорухіної – на сайті http://www.prostir.ua/

    Матеріали з  семінару «Робота он-лайн як запорука успіху громадських організацій у захисті прав та представленні інтересів ВПО та людей з інвалідністю», тренер Вікторія Талашкевич.

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Січень
2019
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Лютий
2019
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Березень
2019
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Квітень
2019
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Травень
2019
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Червень
2019
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Липень
2019
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Найближчі події

Вiдео

Щоденники тренера: від теорії до практики

Локальний контекст - Житомирська область (випуск №5)

Локальний контекст - Львівська область (випуск №2)

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

АТ “УКРСИББАНК”, МФО 351005, р/р 26005501684800 КООГ “ІСКМ”,

Код ЄДРПОУ 26114563

Призначення переказу: Безповоротна фінансова допомога