• Етичний PR *

    • 09.09.2010
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 169
    • Роздрукувати

    Щоб Дніпропетровський РR досяг столичного рівня а згодом і європейського, треба докласти чимало зусиль. Одним з інструментів такого фахового вдосконалення безумовно стане робота Дніпропетровського РR – клубу, який розпочав свою роботу 18 березня 2005 року. Ініціаторами створення клубу стали представники Всеукраїнського   громадського   об’єднання «Українська ліга зі зв’язків з громадськістю», що працюють в нашому регіоні.

    Безумовно останнім часом словосполучення «Паблик Рилейшнз» або «зв’язки з громадськістю» стали модними. Але, на жаль, в більшості випадків вони асоціюються з не менш вживаним «чорним РR». Одним із завдань ВГО «Українська ліга зі зв’язків з громадськістю» (РR-Ліги) є саме пропаганда професійного підходу до зв’язків з громадськістю, задоволення та захист законних соціальних, творчих, економічних та інших спільних інтересів своїх членів. А прийняття 12 березня на загальних зборах членів Ліги у Києві Кодексу професійної етики в галузі зв’язків з громадськістю і його подальше впровадження серед українських піарщиків повинно запобігти застосуванню «чорних» або «брудних» технологій, зокрема, і в першу чергу у передвиборчій боротьбі. Бо їх використання не відповідає призначенню професії, представники якої повинні спрямовувати свої зусилля на створення доброзичливого ставлення громадськості як до політичних лідерів, партій, організацій, так і до державних, бізнесових структур та установ і їх керівників.

    Не зважаючи на те, що про РR ми чуємо все частіше у різних суспільних колах, РR як професія в Україні знаходиться на стадії свого становлення, хоча й розвивається дуже динамічно. Не випадково головною темою перших засідань регіональних РR – клубів стало знайомство із Кодексом професійної етики в галузі зв’язків з громадськістю (Етичного кодексу). Зміст і текст Кодексу формувався та обговорювався членами Ліги протягом останнього півріччя на засіданнях Правління та членами Ліги особисто чи з допомогою електронної пошти , що дозволило врахувати думки і побажання представників регіонів. Остаточний варіант Етичного кодексу українських піарщиків було затверджено і прийнято на загальних зборах членів ВГО «Українська ліга зі зв’язків з громадськістю» 12 березня у Києві. Там же, на загальних зборах були оприлюднені основні принципи реалізації його положень на практиці. Важливість даної події засвідчила присутність на церемонії підписання провідних журналістів, а також письмове привітання віце – прем’єр – міністра України Миколи Томенка. У своєму вітальному листі до членів Ліги він, зокрема, зазначив: «Прийняття Етичного кодексу Українською лігою зі зв’язків з громадськістю вважаю надзвичайно важливою та актуальною подією для всього цеху фахівців у сфері РR. Це – дійсно важлива віха у розвитку не тільки молодої РR – індустрії України, але і в цілому політичної культури та ділової етики». Віце-прем’єр також    запросив    піарщиків    до    плідного співробітництва у справі «формування механізмів публічного діалогу між владою та громадянами», у будівництві в Україні європейської моделі громадянського суспільства, невід’ємною частиною якого є й така інституція як цех фахівців із зв’язків з громадськістю».

    Отже, Дніпропетровський РR – клуб розпочав свою роботу. Приєднатися до українського цивілізованого піар-руху, запропонованого ВГО «Українська ліга зі зв’язків з громадськістю», до речі, єдиної в нашій країні загальнонаціональної громадської організації РR – фахівців, зареєстрованої Міністерством юстиції України, вирішило поки що близько двадцяти спеціалістів зі зв’язків з громадськістю. Але за кілька тижнів, що пройшли після першої нашої зустрічі, до клубу із бажанням взяти участь у його роботі звернулися й ті, кого ми не знали раніше. Це стало можливим завдяки співпраці РR – клубу із регіональним прес-клубом реформ та співробітництву з місцевими ЗМІ. У подальшому клуб пропонуватиме своїм членам участь у піар-акціях, що проводитимуться із залученням представників влади регіону, великих промислових підприємств та комерційних структур, а також можливість підвищити свою кваліфікацію завдяки участі в різнопланових семінарах, майтер-класах, модераторами на яких виступатимуть столичні гості-відомі фахівці в різних галузях шару, а також ділитимуться досвідом місцеві спеціалісти.

    * – НДО-Інформ №2 (31), 2005

     

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Квітень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Травень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Червень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Липень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Серпень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Вересень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Жовтень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Найближчі події

Вiдео

Oops, something went wrong.

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA523052990000026008015106552

Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога