• ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ МЕРЕЖІ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО СЕКТОРУ*

    • 20.04.2010
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 3423
    • Роздрукувати

          Даний курс адресований спеціалістам для ознайомлення їх з досвідом інформаційного забезпечення вирішення соціальних проблем за допомогою організації інформаційно-методичної мережі (ГММ) для громадського сектору на базі закладів культури. Вивчення цього курсу дозволить слухачам здійснювати: о   вивчення стану громадського сектору, о   використання     системного     підходу     для інформаційно-методичного      забезпечення громадського сектору, про   аналіз структурних елементів закладів культури та НДО для розвитку соціальної взаємодії о   організацію роботи різних структур ІММ ,про   розробку стратегії ІММ для громадського сектору та її елементів.

     Інформаційно-методична мережа (ІММ) для громадського сектору, її переваги в інформаційному забезпеченні територіальних громад.

    Системний підхід до побудови ІММ: існування в просторі, часі та русі, множина незалежних структурних елементів, наявність спільної мети та координуючого центру для її досягнення.

     Розвиток міжсекторного партнерства громадських організацій з закладами системи Міністерства культури України як основа стратегії побудови ІММ.

    Національна програма “Розвиток соціальної взаємодії громадських організацій та державних закладів культури.” Законодавче поле для розвитку міжсекторної взаємодії.

    Трансформування закладів культури в напрямку, притаманному демократичному суспільству. Вітчизняний та зарубіжний досвід.

    Відродження традицій філантропії та меценатства – шлях до стабілізації ресурсного забезпечення соціально-культурної сфери.

    Стратегія розвитку ГММ та її структурних елементів як механізму інформаційно-методичного забезпечення соціального розвитку територіальних громад та регіонів. Досвід  розвитку мереж в сфері вирішення соціальних проблем в різних країнах.

    Партнерські відносини, як шлях підвищення ефективності інформаційного забезпечення у вирішенні соціальних проблем. Визначення мети та задач партнерства. Вивчення мотиваційно-цільових установок суб’єктів соціального партнерства. Визначення подібності змістовного компоненту діяльності НДО та закладів культури за наступними напрямками: особистісно-кадровий потенціал; матеріально-технічна база; інформаційний потенціал; організаційна складова; Визначення структури взаємних послуг суб’єктів соціального партнерства.

    Методи формування у працівників закладів культури позитивного відношення до організацій громадського сектору. Методи мотиваційно-підготовчої роботи та їх характеристика. Спільне проведення заходів організаціями громадського сектору та закладів культури. Організаційна робота з працівниками закладів культури з підготовки їх до прийняття рішень щодо соціального партнерства.

    Структура інформаційно-методичної мережі: о   Інформаційно-методичний центр, розташований в

    обласному центрі; о   Інформаційно-консультативні пункти, розташовані

    в малих містах та районних центрах на базі закладів

    культури.

    Механізм інформаційно-методичного забезпечення соціального розвитку територіальних громад та регіонів. Сфера творчих напрацювань. Донори. Експериментальні площадки. Інформаційні джерела. Сфера впровадження досвіду і інформаційного обміну. Соціальна лабораторія. Механізми інформаційного обміну. Взаємодія   соціальної   лабораторії   з   існуючими інфраструктурами на національному рівні: розробка та впровадження   соціальних   технологій,   розвиток інформаційного обміну суб’єктів суспільного життя через ЗМІ та Інтернет, створення стабільної системи підготовки кадрів, розвиток ресурсної бази.

    Взаємодія та функціональні зв’язки соціальної лабораторії з інфраструктурами на регіональному рівні. Агентство соціальної інформації. Розвиток взаємодії з професійними об’єднаннями журналістів (прес-клубами) в напрямку інформаційного забезпечення процесу рішення соціальних проблем на місцевому рівні. Розвиток незалежного інформаційного обміну НДО та громадськості через ЗМІ, використовуючи можливості Інтернет. Інтернет-інтранет платформи ВРЦ.

    Національна інформаційно-методична мережа для НДО на базі закладів культури. Кабінет технологій міжсекторного партнерства. Державна агенція з розвитку технологій соціального партнерства.

    Інститут соціокультурного менеджменту. Розвиток методичної бази, реалізація освітніх програм для суб’єктів системи.

    Експериментальні площадки. Демонстраційні моделі (інформаційно-консультативний пункт, центр громадської активності, тощо)

    Регіональний інформаційно-методичний центр, що організує процес інформаційно-методичного забезпечення територіальних громад. Функції РІМЦ: організаційна, координаційна, сервісна, інформаційно-консультативна, навчальна.

    Інформаційно-консультативний пункт в малих містах та райцентрах та його характеристика. Цілі і задачі ІКП. Характеристика послуг.

    Клієнтські групи, через які здійснюється вплив на місцеві громади.

    Література.

    1.  Хронологія громадської активності. // НДО – Інформ, 2002, №11 

    2.   Азаров В. Взросление нации. – Одесса: Ковчег,

    2001, с. 68

     3.        М. Дейчаковський, О.Сідоренко, Є. Н.Ясько. Розвиток організацій третього сектор в Україні// У Кн.: Третій сектор в Україні та організації, що розбудовують його інфраструктуру.-К.: 1997;

    4.         Ресурсний центр як каталізатор процесу міжсекторного партнерства.// Під ред. Азарової Т.В., Абрамова Л.К.-Кіровоград: 1999;

    5.        Виявлення рівня інформаційного впливу НДО на соціальне оточення. // НДО – Інформ, 2000, №3,4 та ін.

     

    6.        Азарова Т.В., Абрамов Л.К. Інформаційне забезпечення процесу рішення соціальних проблем на місцевому рівні – Кіровоград: 2003.

    7.        Стратегический план ЦПТИ на 2003-2005гг. -Кіровоград: 2002.

    8.  Азарова Т.В., Абрамов Л.К. Технологія розвитку інформаційно-методичної мережі для громадського сектору на регіональному рівні. – Кіровоград: ЦПТІ, 2004.

    * – посібник “Програми підготовки кадрів для системи інформаційно-методичного забезпечення процесу вирішення соціальних проблем на місцевому рівні”, с.66 

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Липень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Серпень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Вересень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Жовтень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Листопад
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Грудень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Січень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Найближчі події

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA523052990000026008015106552

Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога