• Рівні активності та форми активізації громадян

    • 16.08.2024
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 38
    • Роздрукувати

    У сьогоднішньому матеріалі пропонуємо дізнатись, які існують рівні активності та форми активізації громадян.

    Рівні активності:

    Абсентеїст – зосереджений виключно на власних проблемах, громадським життям та громадськими проблемами не цікавиться, негативно ставиться до всіх громадських ініціатив, не усвідомлює власних прав і обов’язків. 

    Спостерігач – частково цікавиться громадськими справами, зосереджений переважно на власних справах, проблемами довкілля та громади цікавиться частково.

    Споживач – охоче використовує різні форми участі у громадському житті, долучається до громадської діяльності тоді, коли це відповідає його потреба чи інтересам.

    Лобіст – досконало ініціює і впроваджує вигідні для нього проекти, або професійно провалює проекти, в яких не має зацікавленості.

    Громадський діяч – ставить суспільні інтереси вище індивідуальних, керується потребою громадської діяльності, досконало знає проблеми громади та шляхи їх вирішення.

    Процес активізації громади має включати наступні етапи:

    – Інформування (форми інформування: інформаційний бюлетень, соціальні мережі, YouTube канал громади, веб-сайт місцевої ради, інформаційні майданчики «в полях», соціокультурні заклади (бібліотека, будинок культури));

    – Дослідження проблем, потреб, ресурсів громади (форми дослідження: «з фліпчартом по селу», «картування громади», «фото-громада в смартфоні» дебати, круглі столи, анкетування членів громади (рядові громадяни, соціальна сфера, представники бізнесу, молодіжні групи), фокус-групи, базове дослідження (соціально-економічний аналіз));

    – Отримання зворотнього зв`язку, аналіз результатів дослідження (форми зворотнього зв`язку: «громада на майдані», «скринька для пропозицій», «гаряча лінія», «електронна петиція», «громадські слухання», «громадська ініціатива»);

    – Діалог з громадою – спілкування, спільне планування (форми діалогу з громадою: «ігрофікація» (корпоративні ігри Світ громад…), публічні консультації влади з громадою, «форум-театр», «фланерство» ярмарки, фестивалі, виставки, тренінги, семінари, практикуми, дебатний клуб, громадські слухання, загальні збори, свято вулиці, День села, селища, міста);

    – Партнерство з громадою (Форми партнерства з громадою: «стратегічне планування», «соціальне партнерство», «громадський бюджет», «конкурс проектів», «Фонд громади», «толока»).

    Більш детальніше з матеріалом можна ознайомитись за посиланням: Неформальна освіта для розвитку громад

     

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Жовтень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Листопад
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Грудень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Січень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Лютий
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Березень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Квітень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Найближчі події

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA523052990000026008015106552

Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога