• Цифрові стратегії для громадських організацій

    • 06.05.2024
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 52
    • Роздрукувати

    В цьому матеріалі пропонуємо розглянути цифрові стратегії в допомогу центрам місцевої активності і громадським організаціям, а також методику формування та подальшого управління цифровими проєктами громади.

    Стратегія №1 – розуміння повного циклу цифрового комунікаційного процесу, який відбувається на 7-ми етапах.

    1. Створення інформації (або контенту).
    2. Вибір каналів комунікації з отримувачами інформації.
    3. Чітка ідентифікація цільової аудиторії (отримувачів інформації), категорій членів громади та спільнот.
    4. Способи передачі контенту і новин.
    5. Зворотній зв’язок з цільовою аудиторією.
    6. Створення та архівація баз даних, аналітика і фіксація показників цифрових ресурсів.
    7. Протидія інформаційним конфліктам і провокаціям, захищеність від вірусів, зламів та інших небезпек в діяльності цифрових ресурсів.

    Стратегія №2 – тематика контенту, знання та використання місцевих «фішок» для популяризації цифрових ресурсів громади. Висвітлення подій і проблем з життя громади, історій успіху, історії населеного пункту і плани його розвитку, відомостей про туристичні об’єкти, ремесла та бізнес, екологію, відомих особистостей та агентів впливу.

    Стратегія №3 – це ідентифікація цільової аудиторії, розуміння структури місцевої громади і фіксація наявних локальних цифрових ресурсів. Для цього необхідно вивчати дані про цільову громаду міста. Якщо стратегічно є напрямок розвитку будь-якого Інтернет-проєкту на місці, в закладі культури, то зрозуміло, що цими речами може зацікавитися молодь і багато в чому допомогти.

    Стратегія №4 – це планування ресурсів громади у мережі Інтернет та проєкт створення власного сайту громади. Вимоги до сайтів «нового покоління». Стратегія передбачає планування ресурсів як матеріальних, так і нематеріальних (road map for digital project), рекомендований мінімальний комплекс цифрових ресурсів для представництва громади у глобальній мережі Інтернет, насамперед, створення її власного сайту.

    Стратегія №5 – допоміжні сервіси для отримання аналітики, поліпшення якості комунікації і покращення роботи всього цифрового проєкту громади. Завдання: прив’язати сайти ГО, громади та ваш новий сайт до Google Analytics – спеціальної системи, що аналізує поведінку користувачів на сайті і надає показники з охопленням і конверсіям. Друге, це використання додаткових продуктів від Google (YouTube, Google Диск, Google Календар і Google Analytics).

    Стратегія №6 – правила розкрутки власних ресурсів, цифровий маркетинг. Дана стратегія передбачає крос-промоушн і правила розкрутки власних ресурсів, SEO для сайту, SMM-стратегії для нарощення цільового трафіку, розсилки новин і охоплення аудиторії, ефективна комунікація і зворотній зв’язок, підписки та інтеграція із сторонніми ресурсами, створення необхідних акаунтів ГО в профільних базах.

    Стратегія №7 – створення та використання баз контактів, архівація, обмін даними. Доступ до електронних реєстрів громадян. Рекомендовано під час активної комунікації і проведення заходів регулярно отримувати дані користувачів (як мінімум телефон + поштову адресу + ім’я), а також відкрити для проєкту акаунт на Google Диску з безкоштовними 15 Гб вільного місця, щоб зберігати там, крім контактів, фотографії, текстові документи, проєкти, малюнки, аудіозаписи, відео тощо.

    Стратегія №8 – власність НДО, закони медійної грамотності та цифрової етики, охорона інтелектуальної власності в Інтернеті та персональних даних, використання ліцензійного програмного забезпечення. Стратегія ввібрала в себе закони медійної грамотності та цифрової етики, дотримання авторських прав та охорона інтелектуальної власності в Інтернеті, розуміння обробки персональних даних і використання ліцензійного програмного забезпечення.

    Стратегія №9 – контроль над цифровими ресурсами органів місцевого самоврядування, експертиза зворотного зв’язку із органами влади, ЗМІ, комунальними підприємствами та службами життєзабезпечення. Стратегія доречна у проведенні моніторингу сайтів органів місцевого самоврядування та експертизи зворотного зв’язку з органами влади, ЗМІ, комунальними підприємствами та службами життєзабезпечення району.

    Стратегія №10 – використання додаткових цифрових технологій для розвитку громади. Концепція «платформи», на базі якої зможуть функціонувати сайти громад та ГО. На сьогодні інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) є ключовим сучасним інструментом для просуванні принципів прозорості та е-демократії.

    Більш детальніше з матеріалом можна ознайомитись за посиланням: Програма тренінгу. Розвиток громадських ініціатив в епоху діджиталізації.

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Липень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Серпень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Вересень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Жовтень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Листопад
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Грудень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Січень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Найближчі події

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA523052990000026008015106552

Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога