Авторка статі вже довгий час працює викладачем мистецтва в різних освітніх установах. В своїй роботі з дітьми вона зацікавлена в розвитку творчого мислення, здібностей дитини та самовираженню через мистецтво. Авторка наголошує на важливості та унікальності внутрішнього світу кожної людини і на своїх заняттях використовує різноманітні вправи для розвитку уяви у дітей. Також вона згадує про значення вивчення різних напрямків мистецтва та творчості відомих художників, які допомагають усвідомити важливість мистецтва в житті.
У зв’язку зі складною ситуацією, в якій знаходяться діти зараз, авторка ставить за мету показати їм, що мистецтво може бути засобом вираження власних історій і відпускання емоцій. Та незважаючи на складні умови, вона створює комфортні умови для дітей, надаючи їм свободу вибору, спілкуючись не тільки про мистецтво, але і про літературу та кіно. Авторка активно саморозвивається і також є волонтером з психосоціальної підтримки, що надає їй додаткові знання та підтримку у роботі.
*матеріали взяті з бюлетеня “НДО-Інформ” №3(64), який був розроблений в рамках проєкту Інституту соціокультурного менеджменту “Шлях адаптації”.
* більш детально ознайомитись з матеріалом можна за посиланням: Бюлетень “НДО-Інформ” №3 (64), 2022. 5 с.