Діджиталізація все більше впливає на наш світ: роботу, дозвілля, будь-яку іншу діяльність та на нашу поведінку. Ніхто не може уникнути розвитку цих подій. І тут, свідоме користування зі сучасними технологіями є важливим. Те, що сучасні комунікаційні технології в тренді, доводять не лише молоді люди, які виростають з ними. Все більше і більше людей старшого віку використовують Facebook, різноманітні месенджери, бронюють свої поїздки онлайн або спілкуються зі своїми дітьми та онуками, які живуть за кордоном, через Skype/Viber/Telegram тощо.
Діяльність громадських активістів/активісток, представників/представниць закладів культури також все більше відбувається онлайн. І навіть, якщо є можливість провести офлайн-заходи, постійно продовжується онлайн-робота – бібліотеки презентують нові надходження книжок, будинки культури записують та викладають в соціальні мережі закладу записи віршів, пісень, громадські організації презентують різні маленькі ініціативи/акції в громадах тощо. Але не завжди все сприймається аудиторією, тому що важливо не просто написати/розказати, а зробити подібний пост правильно.
Проєкт Інституту соціокультурного менеджменту (ІСКМ) «Перехід до цифрового мислення 2.0» (за фінансової підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні) спрямований на сприяння розвитку локальної демократії через підвищення компетентності громадських активістів Черкаської, Одеської, Дніпропетровської та Полтавської областей з питань інформаційного забезпечення реалізації громадських ініціатив з використанням діджитал-інструментарію, створення інформаційно-комунікаційних центрів при закладах культури.
З 10 по 11 лютого 2022 року активні громадські представниці та представники Черкаської області вчилися як бути медіа грамотними, відрізняти неправдиву інформацію (фейк або не фейк), презентувати себе, свою діяльність на камеру, спілкуватися з медіа тощо. Тренінг, що проводився ІСКМ, мав назву «Реалізація громадських ініціатив в епоху діджиталізації» в рамках проєкту «Перехід до цифрового мислення 2.0».
Протягом двох днів учасники та учасниці розглянули: Що таке інформація. Різновиди. Ключове повідомлення. Основні жанри, формати медіа. Нові медіа – діджитал-ресурси. Правила роботи. Цільова аудиторія – як і де її знайти? Що таке медіа грамотність? Що таке фейки? Як перевіряти інформацію? На практичних заняттях визначали свою цільову аудиторію, описуючи якомога детальніше. Також, створювали новини/події, а інша підгрупа спробували визначити, чи правдива ця новина чи ні.
Проєкт «Перехід до цифрового мислення 2.0» на завершальній стадії. Залишився ще один тренінг «Реалізація громадських ініціатив в епоху діджиталізації». Слідкуйте за новинами проєкту на сторінці ІСКМ у соціальній мережі Facebook.