• Як зробити ініціативу відомою?

    • 24.11.2020
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 423
    • Роздрукувати

    Кожна ініціатива повинна бути закріплена в інформаційному просторі. Чому це важлива – запорука позитивних змін, розвитку, соціального впливу, позитивного прикладу для наслідування тощо. Медіа потерпають від відсутності позитивних кейсів громадської активності.

    Окрім того, що ініціативи треба поширювати, варто знати і те, як це правильно робити. Тому Інститутом соціокультурного менеджменту було проведено вебінар «Як зробити вашу ініціативу відомою?» для громадських активістів Кіровоградської області в рамках проєкту «Перехід до цифрового мислення», що реалізується за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні. Модераторкою заходу виступила Олена Кваша. Отже, як же зробити ініціативу відомою і чому навчилися учасники вебінару – розглянемо детальніше:

    Хто про нас може розказати.

     

    Ми маємо здійснити аналіз наявних медіа ресурсів у нашій громаді і визначити до кого саме ми можемо звернутися з пропозицією представлення нашої діяльності на широкий загал. Це можуть бути місцеві або національні телеканали, радіо, газети, інформаційні інтернет портали новин.

    Також не варто цуратися самопіару через соціальні мережі, блоги, відеохостинги. Соціальні мережі зараз є головним інформаційним ресурсом і безкоштовним інструментом.

    Як взаємодіяти з медіа.

     

    Медіа потрібно постійно інформувати про свою діяльність з допомогою релізів, анонсів, безпосереднього запрошення їх на заходи. Варто знайти свою відносно експертну нішу, або тематику, в якій ви розумієтеся і проявляєте активність. Це допоможе у випадку, якщо ви хочете мати свою рубрику у друкованому/електронному виданні. Але до цього формату співпраці необхідно підходити відповідально – ви повинні будете дотримуватися системності у частоті публікацій.

    Новини.

     

    Робочим матеріалом медіа є новина. Раніше поняття «новини» було тотожне поняттю «газета». Сьогодні ж під ним розуміється новина загалом, – новини, які цікаві для громадськості.

    Новини розрізняють:

    • за територіальною ознакою (міжнародні, регіональні, національні, локальні).
    • за тематичними критеріями – загальні та нішові, або спеціалізовані.
    • за типом – текстові, телевізійні, радійні.

     

    Із розвитком онлайн категорії текстових новин можна виділити підкатегорію – онлайн новин. окремою категорією стали мультимедійні новини, що є гібридом і поєднують у різних комбінаціях:

    • текст
    • фото
    • відео
    • подкаст
    • інфографіку

     

    Оскільки новини це короткі інформаційні тексти про події, котрі тривають або відбулися недавно, варто враховувати їх 5 основних елементів під час їх підготовки:

    • актуальність (виникнення чогось нового чи доповнення вже інснуючого);
    • загальний інтерес (те, що об’єднує різні цільові аудиторії, цікава й важлива для багатьох інформація);
    • побудова (зумовлена ієрархією новини, а не її хронологією, тобто послідовністю від нійбільш до найменш важливих);
    • зрозумілість (відповідність подачі новини і готовності їх сприйняти);
    • об’єктивність (не оціночне, об’єктивне висвітлення того чи іншого факту в новині).

     

    Що є цікавим – новини поділяють на жорсткі та м’які. Жорсткі новини характеризуються сталим і зрозумілим поданням подій, вартих висвітлення, документальністю, фактологічністю, загальною важливістю інформації чи коментарів щодо неї. На відміну від жорстких, м’які новини можуть розглядати ті самі явища і проблеми, але крізь призму людських історій, вони є більш емоційними та цікавими.

    Громадському активісту варто розуміти й розрізняти новини для людей і про людей. Бути у присутнім у медіа просторі є невід’ємним компонентом діяльності. Якщо ви проводите цікаві та суспільнокорисні заходи – говоріть, пишіть та візуалізуйте їх.

    Вебінар «Як зробити вашу ініціативу відомою?» був другим онлайн заходом в рамках проєкту «Перехід до цифрового мислення», попереду ще одни на не менш важливу та цікаву тему. Тому актив Кіровоградщини – долучайся. Тим не менш, про всі активності, інформаційні події та новини ми вас проінформуємо. Адже бути у медіа просторі головний тренд сьогодення, не варто його цуратися. Нехай про вас знає світ!

     

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Грудень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Січень
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Лютий
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Березень
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Квітень
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Травень
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Червень
2025
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Найближчі події

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA523052990000026008015106552

Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога