Інформація про те, як просто і легко отримати довідку, дозвіл, а то й навіть відкрити власну справу у країнах Євросоюзу, Прибалтики і навіть у Китаї, сприймається більшістю наших співгромадян як міф. А стосовно наших реалій взагалі як щось неймовірне. Однак урядова ініціатива вже робить досить конкретні кроки, зокрема і на Городнянщині.
При райдержадміністрації стартував пілотний проект створення центру адміністративних послуг. І що цікаво – це не тільки нова посадова одиниця в апараті адміністрації. Це – перший крок до того, щоб люди зверталися «в одні двері» при вирішенні адміністративних питань. Коли адмінцентр запрацює, не потрібно буде людині бігати по кількох інстанціях, оббиваючи пороги численних кабінетів, щоб упорядкувати більшість документообігових, дозвільних та адміністративних питань. Достатньо буде звернутись із клопотанням до центру адміністративних послуг, а вже спеціалісти цієї установи оформлять усі необхідні документи.
Наш район одним із перших запроваджує подібну новацію, тому, певно, будуть труднощі, перепони і непорозуміння.
– Це потрібно робити сьогодні, а усі деталі відпрацьовуватимуться у процесі створення
і роботи центру, – прокоментував голова райдержадміністрації Ю.В.Висоцький.
Попереду нелегка справа організації співпраці центру з установами району. Не менше труднощів виникає із матеріально-технічним забезпеченням. Тут на допомогу прийшла Чернігівська міська організація «Громадська рада», голова правління якої Геннадій Молот передав райдержадміністрації першу чергу оргтехніки. До інформаційного забезпечення долучився й Чернігівський центр «Доброчин» на чолі його з головою Олександром Підгорним.
Відкрити центр планується у середині жовтня, з відкриттям одразу почнеться й робота, а поки є час вирішити питання організації та співпраці. Сподіваємось, цей проект буде вдалим.
На знімку: передача оргтехніки для центру адміністративних послуг.