• Незалежна і професійна журналістика – важлива умова демократичних виборів *

    • 10.09.2010
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 124
    • Роздрукувати

     

    Олена Кобець, газета «Народне слово»

    Журналісти в силу своєї професії просто змушені брати участь у виборах. Як правило, ми чергуємо на виборчих дільницях, щоб знати, що відбувається насправді, і розповісти про це своїм читачам. Наприклад, під час минулих виборів ми бачили за якого кандидата скільки було голосів, ми записали результати підрахунку голосів до своїх блокнотів, тому ми не могли повірити сфальсифікованим результатам, які оголосили наступного ранку. Ми знали правду і ми відстоювали її у своїх публікаціях. Саме в цьому, на мою думку, полягає завдання журналістів під час виборів – вони повинні залишатися об’єктивними і не ставати на бік жодної політичної сили.

    Світлана Наумова, «Газета для жінок»

    Напевне, жодна людина зараз не може сказати про себе, що вона не бере участі у передвиборчому процесі. Всі ми, хочемо того чи ні, бачимо плакати із закликами партій на вулицях, дивимося політичну рекламу по телебаченню, читаємо агітаційні статті в газетах… Але що стосується журналістики, то, на мій погляд, вона не повинна бути упередженою, виступати на боці якихось політичних сил або взагалі впливати на свідомість людей з метою досягти якогось конкретного вибору. Це стосується не тільки так званого «чорного піару», але й популярних нині рейтингів та результатів соціологічних опитувань. Адже всім відомо, що коли людина читає ці матеріали, у неї підсвідомо виникає    бажання    приєднатися    до більшості. І цю особливість нашої психології використовують деякі політтехнологи”, друкуючи не зовсім правдиві рейтинги.

    Журналісти в період передвиборчої кампанії більше повинні зосередитися на аналітичних матеріалах, що відображали б політичну ситуацію в цілому, на дослідженні фактів, які дозволяли б людям дізнатися не тільки про лозунги партії, а й про її конкретні справи. Але для написання таких матеріалів самим журналістам часто бракує відповідних знань та навичок. Тому дуже добре, що Інститутом соціокультурного    менеджменту започатковано такий проект, що дозволить журналістам навчитися професійно аналізувати передвиборчі партійні програми, робити відповідні висновки і на цьому матеріалі підготувати серйозні аналітичні публікації для своїх видань,

    Дзядух Олена, журналіст газети «Новий погляд»

    Про важливість ролі ЗМІ у передвиборчій кампанії говорити не варто. Тим складніше простому журналісту, що працює в інформаційному полі та вимушений, так чи інакше, трансформувати інформаційні потоки. До того ж з одного боку головний редактор газети, що відстоює політику видання, а з іншої – учасники виборів, які намагаються залучити голоси людей. Але і сам журналіст бажає висловити свою точку зору. Отже виходить так, що на оцінку політичних програм та списків партій не залишається ані часу, ані бажання. Добре, що завдяки проекту ІСКМ з’являється можливість аналізу інформації, яку надають партії, а отримання практичних навичок взагалі неможливо переоцінити.

     

    * – НДО-Інформ №1 (35), 2006

     

     

     

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Листопад
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Грудень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Січень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Лютий
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Березень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Квітень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Травень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Найближчі події

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA523052990000026008015106552

Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога