Паблисіті
– публічність, гласність.
1) неособистісне стимулювання попиту на товар, послугу чи діяльність через публікації чи отримання сприятливих презентацій на радіо, телебаченні чи сцені, які не оплачуються певним спонсором;
2) публічність, гласність, визнання, популярність, реклама.
Партнерство – спільна взаємовигідна робота двох або більше об’єднань або установ, причому жодна зі сторін не приймає рішень в односторонньому порядку. Цілі співробітництва, програма дій і засоби вибираються разом.
План – це раніше намічений порядок, послідовність здійснення будь-якої праці.
План дій з посилення спроможності – документ, розроблений організацією після оцінки її потенціалу/спроможності. Цей документ описує всі заходи з посилення спроможності, які організація буде проводити внутрішньо задля розбудови свого власного потенціалу, а також підтримку, яка необхідна їй із зовнішніх джерел [24].
Планування – процес вибору мети і рішень, необхідних для їх досягнення.
Повноваження – обмежене право використання ресурсів підприємства і направляти зусилля його співробітників на виконання завдань.
Пожертва – дарунок, який одержувачу не потрібно компенсувати.
Пожертвування – подарунок (грошовий або інший), не супроводжується зобов’язаннями.
Показники – це кількісні та якісні критерії, покладені в основі вимірювання та оцінки досягнення поставленних у проекті цілей та завдань.
Політика – організаційна, регулятивна і контрольна сфера суспільства, в межах якої здійснюється соціальна діяльність, спрямована, в першу чергу, на досягнення, утримання і реалізацію влади індивідом і соціальними групамизадля ствердження власних запитів і .
Політична влада – це політичні відносини, породжені відмінністю соціально-структурних інтересів, які випливають з відносин власності на засоби виробництва, що зумовлює соціальні переваги та авторитет власника і таким чином призводить до створення субєкта і обєкта влади , тобто, до відносин панування і підлеглості.
Посилення спроможності – процес розвитку і зміцнення навичок, здібностей, процесів і ресурсів, які потребуються організацією, щоб вижити, адаптуватися і розвиватися у світі, який швидко змінюється [24].
Послуга – це будь-який захід або користь, які громадська організація може запропонувати клієнтові.
Потреба – це внутрішній стан нужд клієнта, що виражає його залежність від конкретних умов існування.
Прес-реліз – це повідомлення для преси, в якому коротко описується подія та повідомляється куди звернутися за необхідною інформацією.
Проблема (англ. “problem” букв, питання, задача) – складне питання, задача, які потребують вирішення. Проблема завжди включає в себу протиріччя між існуючою потребою соціального оточення та відсутністю можливостей її задоволення.
Прогнозування – це початкова ступень стратегічного планування. Оцінки, що прогнозуються, є підставою для здійснення наступних етапів: вибору і визначення місії організації, розробки концепції стратегічного плану.