Азарова Т.В., Абрамов Л.К. Теорія та методика корпоративного спонсорства. – Кіровоград: ЦПТІ, 2003. – 124с.
У виданні поставлено акцент на психологічних та методичних аспектах взаємодії НДО та бізнесу. Структурно видання складається з двох частин: теорії корпоративного спонсорства та його методики. Дещо окремо стоїть третя частина, яка написана волонтерами Корпусу Миру США в Україні Дуейном та Моллі Норріс, вона містить практичні поради для НДО з урахуванням поглядів бізнесу на корпоративне спонсорство. Ми маємо надію, що це видання стане корисним лідерам та персоналу НДО в нелегкому процесі пошуку ресурсів, необхідних для реалізації місії їх організацій.
Посібник можна завантажити за посиланням: Теорія та методика корпоративного спонсорства 2001