• Як бути переконливим

    • 02.05.2013
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 33
    • Роздрукувати

     

    Фандрейзинг – це також інформація щодо успішного переконання інших у тому, що діяльність вашої організації є цінною і заслуговує на увагу. Успішність залучення коштів включає процедуру мотивування людей на здійснення добрих справ і надання їм можливості вкласти свій час, гроші та інтерес у діяльність організації на основі довіри до вас. Вам потрібно переконати своїх потенційних спонсорів та суспільство у корисності й необхідності справи, на яку ви просите гроші.

     

    Фандрейзинг як галузь знання вчить, що в центрі всього процесу перебуває людина (фандрейзер) – від її компетентності , енергії, здатності встановлення особистих відносин залежить успішність залучення ресурсів для реалізації проектів. Людина працює в команді однодумців. Всі члени організації повинні робити свій внесок у фандрейзинг. Навіть успішні зв’язки, які встановилися в процесі фандрейзингу, можуть обірватися на завершальній стадії, якщо колектив організації та її керівництво не «перейнялися» цими досягненнями й не відчули своєї персональної відповідальності за досягнення успіху.

    Під час спілкування з потенційним донором треба вміти вигідно представити свою організацію. Треба добре знати інтереси й проблеми своєї цільової групи (тобто тих людей, тієї соціальної групи, заради якої реалізуються ваші проекти). Багато чого залежить від компетентності самого фандрейзера, від глибини знання проблеми, а також від того, наскільки добре він обізнаний про запити й інтереси тих людей, заради яких організація прагне реалізувати конкретний проект, наскільки він демонструє свою особисту зацікавленість в проекті та переконаність у його необхідності та корисності. Найбільш небезпечна помилка фандрейзера – це дати відчути потенційному донору свою зацікавленість у його грошах більше, ніж у реалізації тих ідей, для яких він залучає ресурси.

     

    За матеріалами Західноукраїнського ресурсного центру

    Навчальний посібник «Фандрейзинг»

    Львів, 2010

    Зоряна Стоцько

     

     

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Листопад
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Грудень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Січень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Лютий
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Березень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Квітень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Травень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Найближчі події

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA523052990000026008015106552

Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога