• Нове відкриття місцево молоді як внутрішнього ресурсу громади *

    • 24.10.2011
    • Опубліковано : admin
    • 0 Коментар
    • 17
    • Роздрукувати

     

    Зрозуміло, що категорія “молодь” являє собою різноманіття індивідуальностей, кож­на з яких унікальна з погляду потенційних здібностей. Однак коли ми говоримо про молодь як групу, найчастіше їхні риси визначаються в негативних термінах, а їхні позитивні якості цілком ігноруються.

    Відкидаючи ці негативні ярлики, давайте поглянемо на позитивні ресурси, завдяки яким молоді люди можуть зробити унікальний внесок у розвиток громади.

    Час

    Молоді люди зазвичай протягом тижня мають певну кількість вільного часу, чим не можуть похвалитися старші члени громади, яким треба заробляти на прожит­тя. Часто молодь нарікає, що їй нічого робити у вихідні або під час довгих літніх канікул, коли немає занять у школі. Цей невикористаний час є ресурсом, який можна було б наповнити участю в конструктивних громадських проектах.

    Ідеї та творчість

    Вир нових ідей і творчої наснаги, характерний для молодих, може бути величез­ним ресурсом для лідерів громади, які можуть мати проблеми з пошуком нових кадрових рішень.

    Мїсцева вкоріненість

    У більшості випадків молоді люди живуть удома й протягом тижня обмежені в пересуваннях за межі району, де живуть. Це означає, що вони більше зацікав­лені в добробуті громади, ніж будь-яка інша група, а також знають більше про те. що відбувається в районі.

    Мрії та прагнення

    Чимало молодих людей свідомо прагнуть зробити свій внесок у справи громади, і можна помітити, як вони розцвітають, коли дістають таку можливість. Не існує ніякої суттєвої причини, щоб до найбільш позитивних мрій цих молодих людей не прислухатися. Якщо розглядати їхні мрії як ресурси, молоді люди в один прекрас­ний момент можуть стати партнерами в творенні кращого майбутнього для всіх.

    Стосунки з групами ровесників

    Навіть якщо молоді люди витіснені на периферію, подалі від більш позитивних аспектів життя громади, вони, як правило, мають добрі щоденні контакти одне з одним. Вуличні підліткові компанії (і їхня діяльність) – яскраві зразки того, який колосальний потенціал мають групи ровесників, як бездарно цей по­тенціал марнується, бо ніхто його не спрямовує в належне русло. Коли молоді люди поєднують свої позитивні зусилля з громадою, в якій живуть, вони мо­жуть стати ефективними мобілізаторами одне для одного, а всі разом можуть бу­ти потужною запорукою відродження громади.

    Родинні стосунки

    Більшість молодих людей лишаються в контакті зі своїми родинами. У сім’ях, де діти розмовляють англійською, а батьки ні, – молодь може стати дуже ефективним засобом мобілізації своїх батьків на більш ефективну участь у житті громади.

    Можливість бути вчителями

    Хоча більшість молодих людей навчається, вони можуть бути й учителями, і взірцями для наслідування. Як свідчить позитивний педагогічний досвід, молоді люди часто можуть бути найкращими вчителями й зразками для наслідування для інших молодих людей.

    Ентузіазм і енергія

    Оскільки вони не переживали ще так багато поразок і розчарувань, як дорослі, молоді люди зазвичай володіють унікальною жагою до розв’язання старих про­блем і творення нових можливостей. Цей свіжий погляд і здатність лишатися безстрашними після поразок – якості, що можуть зробити молоду людину іде­альним підприємцем.

    Немає потреби зазначати, що цей перелік не є вичерпним. Щ вісім характеристик – лише зразок багатьох ресурсів, що їх будь-яка молода людина або група молоді може за­пропонувати громаді.

     

     

    * – джерело:  Джон П. Кретцманн, Джон Л.Макнайт “Розбудова громад за рахунок внутрішніх ресурсів. Шлях до відкриття й мобілізації ресурсів громади”, Київ, 2006 рік

    Інститут розвитку внутрішніх ресурсів громади

    Інститут вивчення політики

    Північно-Західний університет

     

    (переклад на українську мову – Оксана Іванюк та Сергій Іванюк, керівник проекту з перекладу та видання книги – Юрій Третяк, виконавчий директор асоціації агенцій регіонального розвитку України)

     

    Розміщення матеріалу дозволено Асоціацією агенцій регіонального розвитку України.

    Українське видання здійснено за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Мотта та Міжнародного фонду “Відродження”.

     

Немає коментарів

Додати коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *

Календар подiй

Липень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Серпень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Вересень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Жовтень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Листопад
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Грудень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Січень
2024
П
В
С
Ч
П
С
Н
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Найближчі події

ПІДТРИМАТИ НАШУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Найменування юридичної особи – Громадська організація “Кіровоградське обласне об’єднання громадян «Інститут соціокультурного менеджменту”.

Код ЄДРПОУ – 26114563.

Номер рахунку -UA523052990000026008015106552

Призначення переказу – Безповоротна фінансова допомога