Якщо ви продаєте якийсь товар або послугу, то, звісно, хочете, щоб це було успішно. Бажано, щоб більше вашої цільової аудиторії знали про вас і про те, що ви пропонуєте. Але, щоб це сталося, необхідно якісно себе презентувати і зацікавити користувача прийти до вас. Інтернет-маркетинг сьогодні має безліч інструментів, знаючи і правильно використовуючи які ви зможете отримати гарні результати. Це насамперед, гарна репутація, збільшення клієнтів, дохід.
21-22 січня 2023 року Інститутом соціокультурного менеджменту (ІСКМ) було проведено тренінг «Просування власних послуг в мережі Інтернет» для жінок-переселенок, які в листопаді та грудні 2022 року пройшли курси з масажної справи. До проведення заходу були запрошені експертки/тренерки – продюсерка Одеської філії Суспільного мовлення (UA:Одеса) Олена Кваша та підприємниця, директорка флористичної студії «Амелі» Варвара Діордієва.
Протягом двох днів тренінгу учасниці визначали свою цільову аудиторію, малюючи на аркушах паперу з максимальним уточненням – хто він/вона такий/така (соціальний статус, хобі, сімейний стан, вік, що полюбляє і що не подобається, де працює, чого бажає, чому саме ця послуга потрібна тощо). Детально розглянули соціальні мережі як джерело інформації. Види соціальних мереж і їх відмінність. Контент в соціальних мережах – як засіб просування власного бренду. Види контенту у відповідності до своєї аудиторії. Вчилися робити якісне фото на задану тематику. Продаж своєї послуги за допомогою одного кліка.
Захід відбувався в рамках проєкту ІСКМ «Шлях адаптації», що реалізується в межах ініціативи «Розбудова структур надання послуг та освітнього потенціалу для психосоціального забезпечення в Україні», який впроваджується GIZ за дорученням Уряду Німеччини. Думки висловлені у цьому документі є виключно відповідальністю ІСКМ та можуть не співпадати з позицією GIZ та Уряду Німеччини.